ההנחיה של רגב, והבקשה של פרוש: היערכות התחבורה להילולא

נתי קאליש No Comments on ההנחיה של רגב, והבקשה של פרוש: היערכות התחבורה להילולא

היום התקיימה ישיבת היערכות לל"ג בעומר בראשות שרת התחבורה מירי רגב, סגן השר אורי מקלב והשר האחראי על ההילולא מאיר פרוש. בפגישה הציג משרד התחבורה את ההיערכות למבצע ההילולא במירון

אילוסטרציה צילום: פלאש 90
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

שרת התחבורה והבטיחות בדרכים, ח"כ תא"ל במיל' מירי רגב, כינסה היום דיון היערכות לקראת מבצע התחבורה בהילולא במירון, יחד עם סגן השר לפיתוח חרדי במשרד ראש הממשלה והתחבורה אורי מקלב ושר ירושלים ומסורת ישראל, מאיר פרוש, הממונה על ההילולא.

בפגישה השתתפו מנכ"ל משרד התחבורה אבנר פלור, המשנה למנכ"ל משה בן זקן, מנהל הרשות הארצית לתחבורה ציבורית רן שדמי, מנהל אגף א' יישום מערכות תחבורה ציבורית גולן ירמיהו, ראש מטה השר פרוש שימי אלבום, וראש מטה סגן השר מקלב דוד וורצמן.

בפגישה הציג מנהל הרשות הארצית לתחבורה ציבורית רן שדמי את היערכות משרד התחבורה לקראת הסעת ההמונים למירון ביום ההילולא, שמרביתם מגיעים בתחבורה ציבורית, במבצע עם היערכות חסרת תקדים, בתיאום ובשיתוף פעולה עם משטרת ישראל ופרויקטור ההילולא יוסי דייטש.

השרה רגב הנחתה להבהיר לכל חברות התשתיות כי אין לקיים עבודות בכבישים ברחבי הארץ, היכולים להשפיע על מסלולי הנסיעה למירון וחזרה למרכז הארץ, בכדי להבטיח שירות מקסימלי לציבור העולים וצמצום העיכובים בדרך להילולא.

לבקשת סגן השר אורי מקלב, המשרד יעשה את המקסימום בכדי להביא למכירת כרטיסים נגישה אדיבה ויעילה לנוסעים, כמו כן לתת דגש על מערך מידע בזמן אמת למצב התנועה בכדי להביא לזרימת התנועה במהירות ולתת עדכון מידי לנוסעים.

לבקשת השר פרוש, סוכם עם השרה רגב לבדוק את האפשרות למכירה פרונטלית של כרטיסי נסיעה בתחבורה ציבורית בערים המרכזיות של הציבור החרדי, במקום מכירה טלפונית, בכדי לשריין אחוז מסוים של כרטיסים לאלו המעוניינים לרכוש כרטיסים באופן ידני.

השרה רגב אמרה בדיון: "למשרד התחבורה תפקיד משמעותי במסגרת הילולת הרשב"י ואנו ערוכים לכך באופן מיטבי. הנחתי את אנשי המקצוע להבטיח כי מערך ההיסעים יונגש לציבור העולים. שיתוף הפעולה עם השר פרוש מבורך נפעל יחד למען הצלחת המשימה".

סגן השר אורי מקלב אמר: "משרד התחבורה עושה את המקסימום להצלחת האירוע, אנחנו היום לאחר חודשים רבים של הכנות והערכויות כאשר מבצע מירון עומד בראש סדר העדיפויות. הרשות לתחבורה ציבורית ביצע מספר רב של תרגילים ותרחישים בכדי לתת מענה לכל מצב בזמן אמת בצורה המיטבית לצד הכנסת טכנולוגיות חדישות. בהנחיית השרה רגב, נשים דגש בכדי להבטיח שציבור העולים למירון יזכו להגיע בנוחות ובבטחה, ולשום הביתה בשלום".

השר פרוש סיכם את הישיבה "אני מודה לשרה רגב ולסגן השר מקלב על פעילותם למען הפעלה מוצלחת של מערך התחבורה למירון. יש שיתוף פעולה מבורך והיענות לצרכים הייחודים של המגזר החרדי, בכדי לאפשר לכל הציבור שרוצה בכך להגיע להילולא".



0 תגובות